REKLAMACJE


Zwracany lub reklamowany towar należy przesłać na adres: PIRANIA Internetowy Sklep Wędkarski, ul. Siemaszki 25, 31-207 Kraków. W przypadku zwrotu całości towaru należy dołączyć do niego otrzymany paragon fiskalny. W przypadku częściowego zwrotu należy również dołączyć paragon fiskalny, wtedy na pozostałą część towaru zostanie wystawiona nowy lub kopia paragonu fiskalnego. Gwarantujemy zwrot wartości towaru, naprawę lub jego wymianę. Klient otrzyma pieniądze przekazem pocztowym lub przelewem bankowym, o ile poda numer swojego konta bankowego. Koszt dostawy i ewentualny koszt importu na zamówienie nie podlega zwrotowi, a za odesłanie towaru płaci Klient. Brak oryginału dokumentu zakupu, brak zwracanego towaru, brak oryginalnego opakowania spowoduje nieuwzględnienie zwrotu. Przesyłki odesłane za pobraniem nie będą odbierane przez sklep.


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.