REKLAMACJE

Jeśli zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie reklamacji.

 W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych w sklepie sklep-pirania.pl prosimy o przesłanie wiadomości na adres: sklep@pirania-sklep.pl


Co potrzebujemy ?

- Twoje dane lub numer zamówienia

- opis reklamacji 

- zdjęcie 

- forma oczekiwanej rekompensaty


Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie skontaktujemy się z Tobą w celu dokończenia procesu reklamacji. Pamiętaj, że zakupy dokonane w sklepie stacjonarnych Pirania można reklamować bezpośrednio na miejscu.


ZWROTY 

Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Piranii oferujemy możliwość do 14 dni! 


1. Zwrotu można dokonać odsyłając towar (na swój koszt)  na nasz adres ul.Siemaszki 25, 31-207 Kraków, lub osobiście w sklepie stacjonarnym.

2. Produkt nie może mieć śladów użytkowania, powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie oraz dołączony powinien być dowód zakupu.

3. Po otrzymaniu od Państwa towaru, środki będą zwrócone na Państwa konto w ciągu 24h od otrzymania przesyłki.

4. Przesyłek w formie " za pobraniem" nie przyjmujemy.


W razie pytań służymy pomocą pod adresem email: sklep@pirania-sklep.pl lub tel. 517 084 613


Zespół Pirania 


Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.