REKLAMACJE
Jeśli
zakupiony artykuł posiada wadę lub jest uszkodzony, prosimy o zgłoszenie
reklamacji.
W celu złożenia reklamacji produktów zakupionych w sklepie sklep-pirania.pl prosimy o przesłanie wiadomości na adres: sklep@pirania-sklep.pl
Co potrzebujemy ?
- Twoje dane lub numer zamówienia
- opis reklamacji
- zdjęcie
- forma oczekiwanej rekompensaty
Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie skontaktujemy się z Tobą w celu dokończenia procesu reklamacji. Pamiętaj, że zakupy dokonane w sklepie stacjonarnych Pirania można reklamować bezpośrednio na miejscu.
ZWROTY
Zamówiony artykuł okazał się jednak nietrafiony? W Piranii oferujemy możliwość do 14 dni!
1. Zwrotu można dokonać odsyłając towar (na swój koszt) na nasz adres ul.Siemaszki 25, 31-207 Kraków, lub osobiście w sklepie stacjonarnym.
2. Produkt nie może mieć śladów użytkowania, powinien być zapakowany w oryginalne opakowanie oraz dołączony powinien być dowód zakupu.
3. Po otrzymaniu od Państwa towaru, środki będą zwrócone na Państwa konto w ciągu 24h od otrzymania przesyłki.
4. Przesyłek w formie " za pobraniem" nie przyjmujemy.
W razie pytań służymy pomocą pod adresem email: sklep@pirania-sklep.pl lub tel. 517 084 613
Zespół Pirania